Splitska perla - Split
Split, Dubrownik, Zadar, Pula, Makarska, Korčula, Brač, Krk, Pag
Splitska perlaapartamenty - mieszkania
WiFi
Parking
Rozmawiamy
HR
WiFi
Parking
Rozmawiamy
HR
W naszej ofercie m.in.: Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, transfer, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), bezpłatne WiFi, transfer (dodatkowa opłata), transfer na lotnisko, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, kort tenisowy, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, klimatyzacja, Płatności bezgotówkowe są możliwe, WiFi dostępne w całym obiekcie, taras, całkowity zakaz palenia, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, monitoring wokół obiektu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, fryzjer / salon piękności, dostęp do Internetu, pokoje rodzinne, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, pokoje dla alergików, ogrzewanie, bezpłatny parking, część przeznaczona dla palących, Możliwe wystawienie faktury, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, WiFi, transfer lotniskowy, gaśnice, parking, Maseczki dla gości, pokoje dla niepalących, transfer z lotniska, pokoje dźwiękoszczelne, winda.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 17:00 a kończy o godzinie 10:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Splitska perla o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)Dostępne pokoje:
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 bardzo duże łóżko podwójne - 65 mkw).

