Apartment Leonardo - Biograd na Moru
Split, Dubrownik, Zadar, Pula, Makarska, Korčula, Brač, Krk, Pag
Apartment Leonardo
Biograd na Moru 7 Matije Ivanića apartamenty - mieszkania
WiFi
Parking
Rozmawiamy
FR HR
9.6/10
FR HR
Obiekt Apartment Leonardo położony jest w miejscowości Biograd na Moru i oferuje taras oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Bosana – 500 m, Plaża Dražica – niecały kilometr. Do dyspozycji Gości jest balkon. Z okien roztacza się widok na ogród.
Apartament znajduje się na parterze. Na miejscu zapewniono kilka sypialni (2), kuchnię z doskonałym wyposażeniem, w tym lodówką i zmywarką, a także salon z telewizorem z płaskim ekranem. Ten 3-gwiazdkowy apartament zapewnia bezpłatne Wi-Fi we wszystkich pomieszczeniach. Na miejscu dostępny jest też bezpłatny prywatny parking.
W pobliżu obiektu Apartment Leonardo znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża Soline, Kornati Marina i Muzeum Dziedzictwa Biogradu. Lotnisko Lotnisko Zadar znajduje się 22 km od obiektu.
Doba hotelowa od godziny 14:00 do 10:00.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Apartament z 2 sypialniami. In the well-fitted kitchen, guests will find a stovetop, a refrigerator, a dishwasher and kitchenware. The spacious air-conditioned apartment offers a flat-screen TV, a washing machine, a tea and coffee maker, a seating area as well as garden views. The unit has 3 beds. Apartament - 6 osobowy. Powierzchnia pokoju ok.: 80 mkw.
całkowity zakaz palenia
Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych
Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa
bezpłatny parking
Wi-Fi
Wi-Fi dostępne w całym obiekcie
Pokoje są dezynfekowane między pobytami
parking na miejscu
ogrzewanie
prywatny parking
W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk
Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
bezpłatne Wi-Fi
dostęp do Internetu
taras
parking
Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte
Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne
Zasady dystansu społecznego są przestrzegane
klimatyzacja
Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości
Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie











